Tiedote Panuman poroajot 40 vuotta -tapahtuman peruuttamisesta

Tämä sivu on päivitetty 13.03.2020.

Panuman poroajot 40 vuotta -juhlakisat ja koko perheen talvitapahtuma on peruttu

Suomen hallituksen linjauksen mukaan kaikkien yleisötapahtumien järjestämistä tulee harkita hyvin tarkkaan ja kaikki yli 500 hengen tapahtumat ohjeistetaan peruttavaksi koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Suomalaisia on myös suositeltu välttämään kokoontumisia, jotka eivät ole välttämättömiä.

Näissä nopeasti muuttuvissa olosuhteissa olemme harkinneet Panuman 40-vuotisjuhlaporoajojen järjestämistä tarkkaan ja vastuullisena järjestäjänä olemme tänään päättäneet perua tapahtuman tältä vuodelta. Haluamme toimia Suomen hallituksen linjauksen mukaisesti, vaikka kisojen peruminen tuntuu ikävältä.

Panuman poroajojen ainutlaatuinen ja pitkä historia ansaitsee iloiset juhlakisat, joissa on mukana mahdollisimman paljon yleisöä nauttimassa kisatunnelmasta, hyvästä seurasta ja mukavasta toiminnasta. Tänä vuonna sellaisen tapahtuman järjestämiseen ei olisi ollut mahdollisuutta. Olemme harmissamme tilanteesta, mutta nyt käännämme katseet eteenpäin.

Järjestämme 40-vuotisjuhlaporokisat ja talvitapahtuman ensi vuonna ja tarjoamme ilmaisen sisäänpääsyn kaikille katsojille. Olette lämpimästi tervetulleita silloin mukaan!

Ystävällisin terveisin Panumajärvi ry:n hallitus

Ohje käsien pesemiseen koronaviruksen torjumiseksi.